Приймання замовлень

Оформляйте замовлення зручним способом:

  • Дзвоніть за телефоном: +38 (073) 260-86-88
  • Пишіть у месенджерах
  • Оформлюйте замовлення через "Кошик" на сайті
  • Звертайтесь у соцмережах
  • Замовте зворотній дзвінок

Ваше замовлення може бути опрацьовано без вашого підтвердження у автоматичному режимі, але якщо у менеджера виникнуть питання, то він може звернутись за допомогою за телефоном або у месенджерах.

Способи оплати

  • Переказ на рахунок ФОП. Ми працюємо по закону та приймаємо кошти на офіційний рахунок ФОП (фізична особа-підприємець).
  • Онлайн-оплата через Лікпей або Монопей.
  • При отриманні. Ви можете сплатити замовлення при отриманні у відділенні, або кур'єру. Як готівкою, так і карткою. Отримувач сплачує комісію Нової пошти за накладений платіж у розмірі 20 грн + 2%.

Доставка

Доставка по Україні згідно тарифів ТОВ «Нова Пошта». При замовленні на суму до 1000 грн вартість доставки сплачує Покупець.

При замовленні на суму від 1000 грн — доставка безкоштовна!

Доставляємо замовлення по Україні службою експрес-доставки — Нова Пошта (по території обслуговування ТОВ "Нова Пошта").

На період воєнного стану відправляємо ваші замовлення строком від 1 до 3 діб.

Чи відправляємо замовлення Укрпоштою? Ми були вимушені відмовитись від Укрпошти через низькі стандарти якості роботи цієї компанії. 


При виникненні складнощів при доставці замовлення, за невірно заповнені дані, інтернет-магазин zoobanda.com.ua або служба доставки відповідальності не несуть. Але ми докладемо зусиль в межах наших можливостей, щоб допомогти.


Перевіряйте товар на цілісність при отриманні:

  • При доставці кур'єром: огляньте посилку перед оплатою.
  • У відділенні Нової Пошти: розпакуйте посилку та перевірте товар до виходу з відділення.

У разі виявлення пошкоджень:

  • Складіть акт у відділенні перевізника.
  • Зробіть фото пошкодженого товару та упаковки.
  • Зверніться до нашого магазину протягом 3 днів з моменту отримання замовлення.

Якщо ви отримали посилку і вийшли за межі відділення (або кур'єр поїхав), то доказати провину перевізника та отримати компенсацію буде неможливо.

Звертаємо вашу увагу:

  • Ми ретельно упаковуємо всі замовлення, щоб мінімізувати ризик пошкодження під час транспортування.
  • Проте, пошкодження під час транспортування, на жаль, трапляються.
  • У таких випадках, для вирішення проблеми, нам необхідна ваша допомога.

Дякуємо за розуміння!