Приймання замовлень
Оформляйте замовлення зручним способом:
- Дзвоніть за телефоном: +38 (073) 260-86-88
- Пишіть у месенджерах
- Оформлюйте замовлення через "Кошик" на сайті
- Звертайтесь у соцмережах
- Замовте зворотній дзвінок
Ваше замовлення може бути опрацьовано без вашого підтвердження у автоматичному режимі, але якщо у менеджера виникнуть питання, то він може звернутись за допомогою за телефоном або у месенджерах.
Способи оплати
- Переказ на рахунок ФОП. Ми працюємо по закону та приймаємо кошти на офіційний рахунок ФОП (фізична особа-підприємець).
- Онлайн-оплата через Лікпей або Монопей.
- При отриманні. Ви можете сплатити замовлення при отриманні у відділенні, або кур'єру. Як готівкою, так і карткою. Отримувач сплачує комісію Нової пошти за накладений платіж у розмірі 20 грн + 2%.
Доставка
Доставка по Україні згідно тарифів ТОВ «Нова Пошта». При замовленні на суму до 1000 грн вартість доставки сплачує Покупець.
При замовленні на суму від 1000 грн — доставка безкоштовна!
Доставляємо замовлення по Україні службою експрес-доставки — Нова Пошта (по території обслуговування ТОВ "Нова Пошта").
На період воєнного стану відправляємо ваші замовлення строком від 1 до 3 діб.
Чи відправляємо замовлення Укрпоштою? Ми були вимушені відмовитись від Укрпошти через низькі стандарти якості роботи цієї компанії.
При виникненні складнощів при доставці замовлення, за невірно заповнені дані, інтернет-магазин zoobanda.com.ua або служба доставки відповідальності не несуть. Але ми докладемо зусиль в межах наших можливостей, щоб допомогти.
Перевіряйте товар на цілісність при отриманні:
- При доставці кур'єром: огляньте посилку перед оплатою.
- У відділенні Нової Пошти: розпакуйте посилку та перевірте товар до виходу з відділення.
У разі виявлення пошкоджень:
- Складіть акт у відділенні перевізника.
- Зробіть фото пошкодженого товару та упаковки.
- Зверніться до нашого магазину протягом 3 днів з моменту отримання замовлення.
Якщо ви отримали посилку і вийшли за межі відділення (або кур'єр поїхав), то доказати провину перевізника та отримати компенсацію буде неможливо.
Звертаємо вашу увагу:
- Ми ретельно упаковуємо всі замовлення, щоб мінімізувати ризик пошкодження під час транспортування.
- Проте, пошкодження під час транспортування, на жаль, трапляються.
- У таких випадках, для вирішення проблеми, нам необхідна ваша допомога.
Дякуємо за розуміння!